1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכב חדש זול: 8 הדגמים המובילים ל-2024

רכב חדש זול: 8 הדגמים המובילים ל-2024

יום שני , 09/09/2024
רכב חדש זול: 8 הדגמים המובילים ל-2024

רכישת רכב חדש היא החלטה גדולה ומעט מורכבת, שיש לה שיקולים כלכליים, משפחתיים ואישיים. בשוק הרכב הישראלי קיים מגוון רחב של אפשרויות, גם למי שמעוניין לקנות רכב בתקציב מוגבל, אפשר למצוא דגמים איכותיים ואמינים במחירים נגישים יחסית. מתלבטים באיזה רכב לבחור? היכנו בשבילכם סקירה קצרה על שמונת הדגמים המובילים לשנת 2024 שאפשר לרכוש כרכיבים משומשים או כרכבים שטרם נסעו בהם (רכבי 0 ק"מ) מבלי לשבור תוכנית חיסכון של שנים.


8 הרכבים החדשים, הזולים והמובילים


בשנים האחרונות, יצרניות הרכב השקיעו מאמצים רבים בפיתוח דגמים חדשים וחסכוניים, המציעים שילוב מנצח של עיצוב נהדר, ביצועים טובים ותמורה כספית עבור ההשקעה. בין המתחרים הבולטים בקטגוריית הרכבים הזולים אפשר למצוא מותגים מוכרים כמו קיה, יונדאי, פיג'ו וטויוטה, לצד שחקנים חדשים יותר כמוMG . כל אחד מהדגמים המוצגים כאן מביא חבילה ייחודית של יתרונות ותכונות, המתאימה לצרכים ולהעדפות של קהלים שונים. הדגמים החדשים והזולים לשנת 2024 מתאפיינים בשימת דגש מיוחדת בטכנולוגיה ובטיחות. רובם מצוידים במערכות מולטימדיה מתקדמות, מסכי מגע גדולים ואפשרויות קישוריות מגוונות. מערכות בטיחות אקטיביות, כמו בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית וסיוע בשמירה על נתיב, הפכו לסטנדרט גם בדגמים הבסיסיים והזולים יותר. נוסף לאלה, חלק ניכר מהדגמים מציעים מערכות הנעה חשמליות או היברידיות, המשקפות את המגמה ההולכת וגוברת של מעבר לכלי רכב ידידותיים לסביבה. כל אלה הופכים את ההצעות החדשות בשוק הרכב הזול למשתלמות ולאטרקטיביות מאי פעם לצרכן הישראלי. וכמו שהבטחנו, הינה שמונת הרכבים החדשים, הזולים והמובלים לשנת 2024:


קיה פיקנטו


קיה פיקנטו היא מכונית עירונית קומפקטית ונועזת, המתאימה בעיקר לנהגים צעירים או לבעלי תקציב מוגבל. הדגם החדש מציע עיצוב מודרני ודינמי, עם קווים חדים ופנסי LED מרשימים.
קיה פיקנטו היא דגם מרווח ונוח יותר ממה שמצפים ממכונית קטנה, והאבזור האיכותי ואפשרויות הקישוריות מעניקים תחושה של רכב ברמה גבוהה יותר. מבחינת ביצועים, מדובר במנוע הבנזין של 1.2 ליטר מספק 84 כ"ס, המתורגם לנסיעה זריזה וחסכונית בעיר. לפיקנטו יש גם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת יציבות ומערכת למניעת התנגשויות.

יונדאי i10


יונדאי i10 היא עוד נציגה מצטיינת של קטגוריית המיני. עם מראה צעיר וספורטיבי, ממדים חיצוניים קטנים ומרחב פנימי מפתיע, ה-i10 מציעה נוחות ושימושיות יוצאות דופן. היא זוכה לציונים גבוהים על הבטיחות שלה, עם מערכות כמו בלימה אוטומטית ושמירה על נתיב. הביצועים של יונדאי i10 משרתים היטב את הנהג העירוני, בתגובה זריזה ובעצירה מדויקת. המתלים מאוזנים היטב לספיגת מהלומות הכביש, והתנהגות הכביש של המכונית יציבה ובטוחה. מערכת המולטימדיה הקלה לשימוש והאבזור האיכותי משלימים חבילה מעולה.

פיג'ו 3008


פיג'ו 3008 מגדירה מחדש את הציפיות מקרוסאובר משפחתי במחיר שפוי, והיא אחד הדגמים הזולים יותר לקטגוריה זו. עם עיצוב מרשים וייחודי, תא נוסעים מפנק ומערכות מתקדמות, פיג'ו 3008 מציעה חווית נהיגה משודרגת לעומת רכבים אחרים בטווח המחירים שלה. המנועים של
פיג'ו 3008, כולל מנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר ומנוע טורבו-בנזין 1.2 ליטר, המפיקים ביצועים טובים לצד חיסכון מרשים בדלק. מערכת המתלים המוצלחת והגה המדויק מעניקים לפי'גו 3008 נהיגה מהנה ויציבה.

MG


המותג הבריטי לשעבר ,MG שנמצא כעת בבעלות סינית, פרץ לשוק הישראלי בסדרה של דגמים אטרקטיביים ונגישים. ה-MG3 האצ'בק קומפקטי, וה-MG-ZS קרוסאובר עירוני, מציעים עיצוב מודרני ונועז לצד אבזור עשיר ומערכות מתקדמות, תוך שמירה על תג מחיר תחרותי. הביצועים והנוחות של דגמיMG מפתיעים לטובה ביחס למחיר, והאמינות שלהם נתמכת באחריות יצרן מקיפה. בשביל נהגים המחפשים שילוב של סטייל, פונקציונאליות וכדאיות כלכלית, ה-MG3 וה-ZS בהחלט שווה בדיקה מעמיקה.

יונדאי i20


יונדאי i20 החדשה מבטאת את השאיפה של יונדאי לספק רכב קומפקטי איכותי ועדכני במחיר נוח ומשתלם. העיצוב החיצוני המלוטש והקווים החדים, מעניק לרכב נוכחות בולטת על הכביש. החומרים האיכותיים ופריסת הקוקפיט הנוחה יוצרים תחושה של מכונית ברמה גבוהה. מנוע ה-1.0 ליטר טורבו של יונדאי i20, עם תיבת הילוכים כפולת מצמד, מספק האצה זריזה וחסכונית. החוויה הדינמית מודגשת על ידי מתלים מכוילים היטב והתנהגות כביש מהנה. יונדאי i20 מגדירה סטנדרט חדש למכוניות קומפקטיות בישראל.

קיה ספורטז'


קיה ספורטז' החדשה היא קרוסאובר משפחתי המתהדר בנוכחות מרשימה, תא נוסעים מרווח ומאובזר ויכולות דינמיות משופרות. העיצוב החיצוני המודרני והנועז, מושך את העין ומעיד על האופי הספורטיבי של הרכב. מגוון מנועי הבנזין והדיזל של קיה ספורטז' מספקים ביצועים חזקים ויעילות מרשימה. מערכת ההנעה הכפולה האופציונלית מעניקה לרכב יכולות שטח טובות, בעוד שמערכת המתלים המתוחכמת מבטיחה נוחות ואחיזת כביש מעולות. קיה ספורטז' מייצג ערך מצוין למשפחות ואהובי פעילויות פנאי בחוץ.

טויוטה RAV4 הייבריד


טויוטה RAV4 הייבריד החדש מגלם את המחויבות של טויוטה לטכנולוגיה חדשנית וידידותית לסביבה. עם עיצוב חיצוני אלגנטי ותא נוסעים מרווח ומאובזר היטב, ה-RAV4 הייבריד מתאים לחיי המשפחה הפעילים של ימינו. שילוב של מנוע בנזין 2.5 ליטר ושני מנועים חשמליים מספק ל-RAV4 הייבריד ביצועים מרשימים לצד יעילות דלק יוצאת דופן. מערכת ההנעה הכפולה החכמה של טויוטה RAV4 הייבריד הנקראת AWD-i מעניקה לרכב יכולות שטח מצוינות. ה-RAV4 הייבריד מציע טכנולוגיה מתקדמת במחיר תחרותי ביחס לקרוסאוברים מקבילים.

מיצובישי ספייס סטאר


מיצובישי ספייס סטאר היא מכונית סופר-מיני זריזה וחסכונית, המתאימה לחיים העירוניים התוססים, כך שהיא אחת האופציות המשתלמות ביותר לרכב עירוני חדש. העיצוב החיצוני החמוד והמודרני שלה מסתיר תא נוסעים מרווח ופונקציונלי באופן מפתיע, המציע מקום מספיק לארבעה מבוגרים ולמטען שלהם. מנוע ה-1.0 ליטר של מיצובישי ספייס סטאר, עם אפשרות לתיבת הילוכים רובוטית, מתאים לסביבה העירונית בצריכת דלק נמוכה. המתלים הרכים והמושבים הנוחים הופכים את הנהיגה בעיר לחלקה ונעימה.

לסיכום


שוק הרכב הישראלי מציע מגוון מרשים של מכוניות חדשות, איכותיות ונגישות במחיר. החל מדגמי מיני כמו קיה פיקנטו ויונדאיi10 , דרך קומפקטיות מודרניות כמו יונדאי i20 ועד לקרוסאוברים מרווחים ומשוכללים כמו קיה ספורטז' וטויוטה RAV4 הייבריד. המותגים העולים MG ומיצובישי מציעים גם הם חבילות מדהימות במחירים אטרקטיביים, כך שבעולם שבו מוביליות היא הכרח, מכוניות אלו מאפשרות ליותר ישראלים להגשים את החלום של רכב חדש ואיכותי, מבלי לקרוע את הכיס.