1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. 6 רכבים משפחתיים חסכוניים בדלק

6 רכבים משפחתיים חסכוניים בדלק

יום שני , 09/09/2024
6 רכבים משפחתיים חסכוניים בדלק

הוצאות הדלק של משפחה ישראלית הן אף פעם לא קטנות, ולכן ישראלים רבים מחפשים פתרונות זולים ומשתלמים יותר. אחת האפשרויות היא בחירה ברכב חשמלי או היברידי שעלויות האנרגיה שלו זולות בהשוואה לרכבים שאינם מסתמכים על חשמל. אם גם אתם מחפשים דגמים כאלו, הינה שישה רכבים ששווה להכיר ועוד כמה טיפים מנצחים לקניית רכב משפחתי חסכוני.

6 רכבים משפחתיים חסכוניים בדלק

  • פיג'ו 2008: רכב שטח קומפקטי ומרשים בעיצוב יוקרתי המציע ביצועים יעילים ולא מעט תכונות מתקדמות. חווית הנסיעה בפיג'ו 2008 נוחה, כשחלל הפנים שלו מרווח ואידיאלי גם לנסיעה עירונית וגם לנסיעות ארוכות יותר. הוא מצויד בטכנולוגיה מודרנית, כולל מערכת מולטימדיה ומסך מגע נוח בשילוב תכונות בטיחות מתקדמות. הדגם ההיברידי הוא חסכוני מאוד, ובעיקר בנסיעות עירוניות אפשר לחסוך עד כחמישים אחוז בצריכת הדלק – נתון מדהים – גם רכב אמין ונוח וגם חסכוני ומשתלם.

  • טויטה יאריס היברידית: אמרתם רכב קומפקטי, פרקטי ויעיל, אמרתם טויוטה יאריס היברידית – רכב מושלם לסביבות עירוניות ולנסיעות יום-יומיות. מערכת ההנעה ההיברידית שלו משלבת בין מנוע בנזין למנוע חשמלי ומספק צריכת דלק מעולה בפליטות גז נמוכות יותר. היאריס מציע נסיעה חלקה ושקטה, בזכות המעבר שקט ואחיד בין כוח חשמלי להנעת בנזין. תא הנוסעים שלו יוקרתי ועשוי מחומרים משובחים, והדגמים החדשים שלו מציעים גם מערכות שמע מעולות וחדישות המתחברות בקלות לכל סמארטפון. אם זה לא מספיק, אפשר לדבר גם על תכונות הבטיחות המתקדמות שרק חברה כמו טויוטה יודעת להציע. בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב, מגוון מצלמות ועוד. היאריס קומפקטי אך מרווח להפליא ואין ספק שמדובר בבחירה מצוינת למי שמחפש רכבים היברידיים למכירה. הוא חסכוני, נוח, קומפקטי, בטוח ופשוט עושה את העבודה.

  • GEELY: המותג הנפלא ג׳ילי ידוע בזכות הרכבים היוקרתיים והאיכותיים שלו שמגיעים במחירים סבירים ושווים לכל כיס וזאת בחירה מעולה למי שמחפש איכות בתקציב מוגבל. הדגמים המובילים מציגים את המחויבות של המותג לשילוב בין סגנון, טכנולוגיה וביצועים. רכב GEELY מגיע תמיד בעיצוב מודרני, חלל פנים מאובזר היטב ושלל תכונות מתקדמות כמו מערכת מולטימדיה חכמה ומתקדמת, קישוריות לסמארטפונים ותכונות בטיחות מתקדמות. המנועים של גי׳לי נחשבים ליעילים ולאמינים ומספקים חווית נהיגה חלקה. בסך הכול יש כאן תמורה מצוינת למחיר ברכב חסכוני, יוקרתי, אמין ונוח.

  • יונדאי קונה: רכב מסוג SUV קומפקטי המתהדר בעיצוב נועז, ביצועים יעילים ובלתי מתפשרים ומגוון פיצ׳רים טכנולוגיים. המראה החיצוני של יונדאי קונה הוא ייחודי ומובחן ואם תעברו לידו בכביש, אין סיכוי שתפספסו אותו. אפשר למצוא מספר דגמים ומערכות הנעה, כולל גרסה חשמלית מלאה וכמה גרסאות היברידיות. כל הדגמים הם חסכוניים ביותר ויאפשרו חיסכון של אלפי שקלים בשנה על הוצאות דלק. בחלק הפנימי, תא הנוסעים מעוצב בקפידה בחומרים איכותיים ומערכת השמע המתקדמת תאפשר חיבור קל לטלפונים לצד כמה וכמה תכונות בטיחות וסיוע לנהג. עם השילוב של פרקטיות, סגנון וטכנולוגיה, יונדאי קונה הוא בחירה מצוינת למי שמחפש רכב שטח קומפקטי רב תכליתי ומודרני.


  • הונדה ג'אז: רכב הצ'בק קומפקטי המצטיין בפרקטיות, ביעילות ובחדשנות. מערכת ההנעה ההיברידית של הונדה ג׳אז משלבת בצורה חלקה מנוע בנזין ומנוע חשמלי ומציעה צריכת דלק מעולה וזיהום אוויר מינימלי. החלק הפנימי המרווח של הג'אז הוא גולת הכותרת ומציע מערכת ה-Magic Seat של הונדה להתאמה אישית של כל מושב ונוחות מקסימלית לכל נוסע. הגמישות הזאת הופכת את ההונדה למושלמת גם לנסיעות יומיות וגם להרפתקאות בסוף השבוע. הגודל הקומפקטי שלה מבטיח יכולת תמרון קלה בסביבות עירוניות בזמן שהמערכת ההיברידית מספקת חווית נהיגה חלקה ושקטה. הונדה ג'אז ההיברידית היא דגם מצוין לכל מי שמחפש חיסכון שמגיע על הדרך עם כל היתרונות של הונדה – יוקרה, נוחות, אמינות וחווית נהיגה פשוט יוצאת מן הכלל.

  • מיצובישי אקליפס קרוס היברידית: רכב שטח קומפקטי מסוגנן ורב-תכליתי המשלב עיצוב ספורטיבי וטכנולוגיה היברידית חסכונית ויעילה. בנסיעה עירונית, המנוע החשמלי שלה נכנס לפעולה בכמעט אפס שימוש בהנעת בנזין, מה שמבטיח חיסכון משמעותי בהוצאות הדלק החודשיות. לאקליפס קרוס ההיברידית מראה חיצוני מודגש בקווים חדים ובסגנון דינאמי וזהו בהחלט דגם מסובב ראשים ומרשים. בפנים, תא הנוסעים מרווח ונוח ומצויד בטכנולוגיה חדשנית עם מערכת בידור ידידותית למשתמש, שילוב סמארטפונים ותכונות בטיחות מתקדמות כמו בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על סטייה מנתיב. מיצובישי אקליפס קרוס היברידית היא בחירה מצוינת למי שמחפש רכב שטח פרקטי וידידותי לסביבה.

טיפים לבחירת רכבים חסכוניים בדלק

  1. בדקו אפשרויות היברידיות או חשמליות: רכבים חשמליים והיברידים מציעים בדרך כלל יעילות דלק טובה יותר ממכוניות בנזין או דיזל מסורתיות.

  2. בדקו את גודל המנוע: מנועים קטנים יותר צורכים בדרך כלל פחות דלק, מה שהופך אותם ליעילים יותר לנהיגה יום-יומית.

  3. בדקו את תיבת ההילוכים: לרכבים שיש להם תיבת הילוכים אוטומטית יש בדרך כלל אפשרויות חיסכון טובות יותר. שווה לחפש דגם ספציפי חסכוני.

  4. חפשו רכבים קלים: כלי רכב קלים יותר דורשים פחות אנרגייה כדי לנוע, מה שמשפר מאוד את צריכת הדלק.

  5. האווירודינמיקה חשובה: מכוניות שתוכננו מתוך מחשבה אווירודינמית הוכחו פעם אחר פעם כיעילות וחסכוניות יותר.

  6. הקפידו על תחזוקה שוטפת: אומנם הטיפ הזה לא קשור לבחירת רכב, אבל כן קשור לחיסכון בדלק. הקפידו על פעולות חשובות כגון החלפת שמן בזמן ולחץ אוויר תקין של הצמיגים, מה שיעזור לנו למצות את המקסימום ולחסוך כמה שרק אפשר.

  7. בדקו את סוג ההנעה: רכבים בעלי הנעה קדמית הם בדרך כלל חסכוניים יותר בדלק מאשר דגמים בעלי הנעה אחורית וכמובן רכבי ארבע על ארבע.

  8. אל תוותרו על נסיעת מבחן: לעולם אל תקנו רכב מבלי שניסיתם אותו. נסיעת מבחן היא חשובה ותעזור לכם להבין את התכונות של הרכב ואת חווית הנהיגה.

לסיכום

נסיעה ברכב חסכוני בדלק זו דרך נהדרת לחסוך בהוצאות, והדגמים המעולים שיש היום מאפשרים להרוויח גם על הדרך יוקרה, נוחות נסיעה, סביבה טכנולוגית וחווית נהיגה מעולה באופן כללי. אם אתם מחפשים רכב 7 מקומות חסכוני בדלק או רכבים חסכוניים קטנים יותר, כאן תוכלו למצוא את כל ההמלצות הכי חמות ועדכניות.